środa, 15 listopada 2017

374. Sal z choinką i złapany licznik:)

Ostatnio potrzebowałam dużo pozytywnych wrażeń:) I tak zapisywałam się na jeden sal po drugim, sama też jeden zorganizowałam:)

Kiedy Kasia ogłosiła na swoim blogu sal z choinką, to szczerze mówiąc w pierwszej chwili nie zamierzałam się zapisać.



Wzór mnie nie zachwycił, nie było tego "czegoś". No ale.... zaglądałam, zaglądałam i stwierdziłam, że właściwie to ja za dużo ozdób świątecznych nie mam:) A raz kozie śmierć, najwyżej wyprodukuje kolejnego ufoka- pomyślałam:) Dobra przyznaję się- przekonały mnie muffinki we wzorze:)

I wyobraźcie sobie, że jak przysiadłam do tego haftu, nie odłożyłam go na rzecz innych robótek:) Piliłam przez dwa tygodnie i oto jest:)



Cieszę się, że już mogę się zabierać za inne projekty:)
........................................................................................................................................................

Druga sprawa- licznik złapany!Jestem co najmniej w szoku. Nie spodziewałam się, że już dziś na mailu zobaczę screena :) Chyba następnym razem ogłoszę łapanie duuużo wcześniej:)

Szczęśliwcem jest wytrawny gracz, wierna komentatorka mojego bloga- Kasia

Oto dowód z piękną liczbą cieszącą oko:)



Kasiu, gratuluję i dziękuję:) P.S. Czy Ty czasem śpisz?:)

Dziewczyny przypominam jeszcze, że do 23.55 aktywny jest żabol pod postem z salową kawką:) Jeśli nie macie całej kawki nie szkodzi, linkujcie to co macie:)  Pamiętajcie, że nic Wam nie narzucam- możecie wyszyć jedną , dwie lub połowę kawki. Jutro zapraszam Was na pierwsze podsumowanie:)





17 komentarzy:

  1. Ja swoją choinkę skończyłam w 5 dni:)
    W tym wzorku zakochałam się od pierwszego wejrzenia:)
    Pięknie wygląda
    Kasi gratuluję upolowania licznika:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulecja za złapany licznik dla Kasi . A twoja choinka jest boska , wszędzie widzę tylko kawałeczki a tu proszę gotowa całość, która wygląda super !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna choineczka :) Gratulacje dla Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prędziutko poszło :) I z choinką, i z licznikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszłaś jak halny z tą choinką. Ale! Wspaniały haft, to i wspaniale się go robi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No..poszłaś po bandzie:) Super:) Piękna choinka a Kasi gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ekspresowo i jak pięknie! pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja choinka prezentuje się wspaniale! Gratuluję tak szybkiego ukończenia haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I jakiż piękny obraz świąteczny będzie zdobił Wasze święta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie wyszła. Muszę do mojej przysiąść.. tylko kiedy....

    OdpowiedzUsuń
  11. WooW!!! Ale poleciałaś z tą choinką :) Moja jeszcze "w lesie" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sylwia no to zaszalałaś :D Ja ze swoją choinką to dopiero na samym początku jestem :D Prześlicznie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale szybkość. A ja jeszcze nawet nie zaczęłam....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jaka jesteś szybka! A ja dziś wieczorkiem planuję pierwsze xx. Ślicznie wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Gratuluję ukończenia już choinki, bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.